wtorek, 25 października 2016

Prawdopodobna zmiana tematyki

Hej wszystkim!

A raczej przez wszystkim mówię nikt... Jeżeli chodzi o mój ostatni post to statystyki są następujące:

Wyświetlenia: 0
Komentarze: 0

Mam świadomość tego, że jest to spowodowane moją bardzo długą nieobecnością w blogosferze, no ale jednak takie statystyki po 2 tygodniach od opublikowania posta to trochę słabo...

Moim głównym problemem jest fakt, że nie mam teraz totalnie czasu na blogowanie. Nie mam pomysłu jak mogłabym pogodzić szkołę z blogowaniem. Owszem, wracam teraz szybciej do domu, ale mam więcej prac domowych (chociaż pewnie bardzo dużo osób powiedziałoby mi coś w stylu:

"E tam! W pierwszej klasie gimnazjum wcale nie ma tak dużo prac domowych i takiego nawału materiału! Powiesz wszystko, byleby jakoś usprawiedliwić swoje zaniedbywanie bloga!" itd.)

Nie chciałabym, aby zarzucano mi takie rzeczy, ponieważ tak nie jest, a nie dość, że nie potrafię pogodzić szkoły z blogiem, to jeszcze tak jak pisałam wam w poprzednim poście nie mam żadnych tematów na posty. A może się "przebranżowię"? Może zacznę pisać bloga o innej tematyce?

Naprawdę nie wiem co mogłabym w tej kwestii zrobić... A i tak pod tym postem nie będzie żadnych komentarzy, więc nikt mi nic nie poradzi. Będę musiała się trochę sama nad tym pozastanawiać.
Jeśli na coś wpadnę, na pewno coś tutaj napiszę, czy zakładam nowego bloga o totalnie innej tematyce.

Na dzisiaj to już koniec. Mam nadzieję, że ten post będzie miał trochę inne statystyki niż poprzedni, do którego i tak serdecznie was zapraszam!

Buziaczki!
Kasiula <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz